tisdag 25 september 2007

Tisdag

Skulle behöva börja dagens inlägg med en fet "att göra lista", men jag orkar fan inte punkta upp det, för då kommer jag få magsår. Tror ni, att man som praktikant, får lov att ta in en konsult som gör jobbet åt en? Nej jag får fan bita ihop och lämna med flaggan i topp. Håll i hatten, nu ska det jobbas!

Igårkväll var det måndag, 3 månader till julafton och vin med Katarina och Susanna. Som alltid skulle det bli ett glas, det blev fyra, så man mår som man förtjänar idag. Men det var en härlig kväll med brudarna. De är fina de där två!

På vägen hem från stan så skulle jag trösthandla nåt till Fred som fått vara hemma med dotter och förlust i fotbollen, så jag stannade på Burger King (ve och fasa) och inhandlade Chili-cheese till honom. 8 st! Tror ni har var vaken när jag kom hem? Inte då. Han sov så sött, med tv:n på, så jag satte mig i sängen och tittade på honom, åt ett par chili-cheese och tittade på vem som gick vidare i Idol. Det är väl ändå tanken som räknas?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad märkligt! Jag tyckte att jag, där i sömnens förlovade land, kunde förnimma den flottiga osen av burger kingsk frityrsmet