söndag 4 december 2011

Jag kanske borde typ putsa fönstren också?

Har ju pluggat lite i höst. Sista på torsdag, diplom (jamen ni höööör ju) och avslutningsmiddag och hela baletten. Men innan dess; exams. Dvs, skriva en reflektion om vad jag lärt mig, hur jag ska applicera detta i min yrkesroll, jobba vidare med och jadajada... Och jag kan liksom inte. Alltså det har fan varit askul, har lärt mig massor, träffat nya roliga folks, gillat det osv. Men att skriva ned det på papper? Omöjligt. Måste bara kolla Facebook, blogga (som ni märker) dammsuga lyan, kanske internet-shoppa några klappar och... ja allt. Allt. Utom att skriva ner det jag borde. Och imorrn kl 08.30 ska det vara mailat och klart och jag tänker hela tiden att "jomen jag hinner, snart".

Vi får väl se hur det blir med den saken.

//Plugg-disciplin 2.0 (not so much)

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, jag minns det där... Gud vad rent man hade hemma när det var dags för tenta:-) Puss