tisdag 5 juni 2012

Jag ser ljuset

Halvdag idag. Nationaldag i morgon och inte att förglömma, min ömma moders födelsedag!

Sen kommer brorsan med fru och kids på besök och jag tar ledigt och leker storfamilj med späckat schema. Och sen kommer en helt vanlig vecka. Fast den innehåller visst både lite Olofström, lite skolavslutning för den finaste ungen min, och en snabbis till Västervik (hej 4 h dit, ett möte, 4 h tillbaka. Men jag är ju van?!).

Sen midsommarvecka, med ett bröllop i Holland.

Sen Almedalen.

Sen KLÄPPE. Bokade nyss biljetter. Man och dotter får fyra veckor på plats, jag får drygt tre. Det ska bli SÅ skönt.

Sammantaget; nedförsbacke.

Det enda som fattas är lite värme. Lite sol. Och ett(??) glas rosa. Det senare kan jag nog i och för sig lösa själv, värre är det med de två första.

Nu, hem, hämta barn + kompis och "fredagsmys" på en tisdag. Hepp!

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, och så kommer vi den 23 juli! Lite rosa då kanske? Puss