onsdag 5 december 2007

Kära tomten

jag har varit en mycket snäll flicka hela året och önskar mig följande:

- Jobb (helst på Handelskammaren, fast ska man önska så kan man ju lika gärna slå till med FN eller liknande)
- Triss-vinst (50 loppor i månaden i 25 år)
- Fred på jorden (och då menar jag fred som i krig och fred, inte att Fred ska va överallt på jorden. Vilket iofs hade vart fint!)
- ett långt och lyckligt liv

och så en önskning som är lite sådär:

- snö till jul (vilket jag nog faktiskt får eftersom vi ska till Kläppe!)


Om ovanstående känns tungt att infria kan jag nöja mig med lite småsaker såsom jeans, sneakers, smink, sexandthecity in a shoebox...

Men om du kan, tomten, så ta dem i ordning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen, du och jag har samma önskan denna julen! Puss och kram, Cara Tomte

Tina sa...

Du fick väl precis det jobbet? :)

kram