onsdag 12 december 2007

Personligt rekord

Dagen innan Lucia firas, och jag har handlat ALLA julklappar. Har nog aldrig hänt tidigare. Nånsin. En hel del hjälp kommer från Susanna som tillbringade timmar med mig igår på Nova, och den största delen av tiden inne i en leksaksaffär!

Idag förälskade jag mig i butiken Baglady, där hade jag ju kunnat köpa alla julklappar till alla av det kvinnliga könet, men då var det redan för sent.

Nu tänker jag njuta julefrid och glömma min ångest över karriären.

(På tal om så mötte jag chefen på HK idag, som sa att jag var såklart så så välkommen att börja hos dem igen i februari. Jag blir galen. Hur fan ska de ha det?)

Men som jag sa: Julefrid! Och glögg! Och hembakade pepparkakor.

Imorrn på plats på dagis kl 07.15 för att se på Luciatåg. Det är sjukt tidigt det. Den här kvällen har tillbringats till stor del med att övertala Maja att hon ska vara tomte i tåget, kl 21.55 accepterade hon den nyinköpta dräkten. Jag är nöjd.

Good night everybody, wherever you are!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är imponerad! Själv har jag inte köpt en enda julklapp...jag får spurta i nästa vecka! ses vi på lördag? /Cissi