tisdag 13 maj 2008

Kloka ord

...struck me kinda funny, seem kinda funny sir to me
still at the end of every hard earned day people find some reason to believe...
(Bruce Springsteen)

Hur jobbigt det än må vara med allt så har man en familj som stöttar, lyssnar och tröstar. Det är mitt "reason to believe". Igår när jag hämtade Maja på dagis gick vi den sedvanliga vägen via parken och hon fick gunga lite och leka i sanden en stund. Där och då finns inga måsten, inga problem, inget som stör. Det är bara hon och jag mot världen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Harley och jag tycker att det är fint med rosa! Vi stöttar också....! / Puss Susanna

Cissi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Lisa
Budapest var wunderschööön. Vi hörs och då berättar jag mer om vår tripp! kram Cissi