fredag 30 maj 2008

Man lär sig saker varje dag

Igår var det dags för årsmöte på HK. Massor att göra, många mäktiga män på plats. För att nämna några: VD för Ikea, VD för Srålfors...och ja många många fler. Nervöst. Men det visade sig att dessa män var oerhört trevliga. En positiv överraskning.

Min lärdom var av ett helt annant slag. Började kl 08 på morgonen och kom hem kl 22 på kvällen. Under dessa timmar gick jag över 12 000 steg (detta vet jag tack vare vår stegtävling) och ja det kan ju tyckas va inte sådär jättemycket. Men. Dessa tolv tusen steg, som motsvarar nästan 7 kilometer gicks inomhus, på kontoret, i trappor, fram och tillbaka fram och tillbaka. För att ha koll på allt under dagen. Och nu kommer det smarta; jag hade klackskor på mig! 7 kilometer i klackskor. Gissa hur min fötter mår idag?

Lärdom: Köp ett par riktigt snygga skor. UTAN klack, och gör det omgående!

Inga kommentarer: