torsdag 19 juni 2008

Sista dagen!

På de oavlönades lista som jag skämtsamt brukar kalla det. På måndag går jag till jobbet som anställd på riktigt. Kommer nog inte kännas nåt annorlunda, men ändå skönt.

Äntligen känns det som att mina utbildningar har betalt sig. Jag har har lyckats få ett bra och spännande jobb som jag verkligen gillar. Och med facit i hand så har det ju varit värt lite möda! Första gången jag träffade min företrädare var när hon höll i föredrag för vår klass om HK, och jag blev gensat inspirerad och sa till henne efteråt att "Jag vill ha ditt jobb" Hon skrattade och sa "nja det vet jag inte om jag kan ge dig". Det var första steget mot detta jobb. Therese som hon heter har slutat nu, och ja jag jag har fått hennes jobb. Det gäller att sätta mål, och sen jobba hårt för att uppnå dem.

Nu får jag hitta nya mål!

1 kommentar:

Jenny sa...

Så är det och du är så värd det... Puss och Kram