torsdag 11 december 2008

Kärlek

Idag stannade jag hemma. Förkylningen vann till slut.

När vi skulle gå upp i morse så insåg att det inte kommer funka, helt yr och snuvig så jag låg kvar i sängen. Maja, den kloka lilla flickan insåg direkt att det var nåt ovanligt med att jag låg kvar i sängen. När hon då till slut insåg att jag inte skulle gå upp så säger hon "Jag är också fuuk, så jag måste stanna hemma med mamma" och så gosade hon ner sig bredvid mig i sängen. Det var inte utan att jag kände en längtan efter att låta henne vara hemma med mig. Men min kloka man sa att då blir det ingen vila av så han tog henne till dagis och lät mig sova till kl 12. De älskar nog mig, de där två. Jag älskar dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var det sötaste söta! Kram, Kath

Anonym sa...

Fuuk! Lisa, det finaste! / S