söndag 26 september 2010

Fredag-lördag

Wedding-aftermath i fredags. Många vänner, mycket bubbel, många skratt. På det hela taget en riktigt bra skiva! Hemma-hos-fester. Tyvärr ett bortglömt fenomen. Blev lyckligt påmind i fredags. Det till och med dansades ordentligt i vardagsrummet framåt småtimmarna. Underbart. Och det slår mig understundom hur fantastiska vänner jag har. Man ba liksom, hallå. Hur kommer det sig att jag har det? Galet. Men givetvis galet bra.

Sen. Vaknar lördag morgon, går ut i köket och tänker "hm det var ju inte så farligt". Sätter i linserna och går ut för att ta tag i det "inte så farliga" och my god vad jag bedrog mig. Vicket kaos. Dagens lärdom: städa innan du ser.

Hursomhelst; helt klart (och såklart!) värt! Idag söndag är jag fortfarande en smula bakis. You go figure!

Inga kommentarer: