torsdag 30 juni 2011

Det är mycket nu

Borde köpa skor, se nedan, och fynda en klänning, det är ju rea. Borde även va lite mer ledig, och jobba lite mindre. Och så borde jag vara på stranden för nu säger SMHI att "i juli blir det ingen sol". Jag borde träffa lite fina vänner och jag borde tvätta berget med kläder. Jag borde även lägga in alla kontaktuppgifter till alla som ska tala i Alme (jag är rätt trött på Alme) och jag borde hämta ut våra pass hos polisen. Jag borde komma ihåg att andas, och stressa ner. Jag borde kolla igenom packningen. Och så borde jag faktiskt sova lite bättre. Ja det borde jag.

Jag borde kanske gå hem? Japp, så gör vi.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Det är mycket man borde vännen... vart ska ni med passen? Puss

Lisa sa...

vi ska till Kroatien i början av augusti och fira finaste pappi som fyller 60 då! ska bli supermysigt och förmodligen döds-varmt :)

Jenny sa...

Åh, vad mysigt. Ja, vi ska ju till Spanien samma tid och det kommer nog vara döds-varmt, det är då det gäller att blöta både insidan och utsidan:-)