tisdag 17 april 2012

Vad jag gör

Jag administrerar och irriterar mig på projektpartners som inte gör vad de lovar och inte vad de blir tillsagda att göra heller.

Jag sover för lite. Det vet jag när jag går upp på morgonen och tänker att "om 14 timmar får jag äntligen gå och lägga mig igen".

Jag parerar en annalkande förkylning. Med överdos c-vitamin och mycket vilja.

Jag längtar så galet mycket efter semester och Kläppe.

Och så lägger jag oproportionerligt mycket tid på att fundera över hur mycket folk i allmänhet måste frysa. Eftersom det verkar varar fullt normalt att ha på sig ingen jacka alls och korta brallor och inga strumpor i små söta sommarskor. My God. Jag hade vinterjackan på mig i morse och saknade mina fingervantar. Som såklart tappats bort lagom till "våren". På tal om det så hann jag nog bara tappa bort tre par denna vinter. Rekord. Det brukar landa runt fem par.

Jamen det är väl ungefär läget just nu. Och ja ni hör ju; The glamour in my life, mina vänner! 

Inga kommentarer: