tisdag 19 juni 2007

Jobb, jobb

och jobb.

All work and no play!

Fast på lördag får jag åka till mamma och pappa och va där en vecka, shit vad jag kan tjata om detta! Men jag längtar så in i skogen efter dem.

På torsdag kommer fina Katarina (aka Cara Mia) hem från sina äventyr i Skopje, det ska bli så så roligt att träffa henne och höra om allt!

Och idag tror jag att jag kommer sluta kl 12 (så ja, jag ska fan sluta gnälla!) och då ska jag nog se världens finaste Susanna för en kopp kaffe i stan, och eventuellt lite shopping. Jag menar, det var ju evigheter sen man fick ett nytt läppglans!

Igårkväll lagade Maja och Fred mat tillsammans, Maja på sin alldeles egna lilla träspis, och hon fick några skålar, lite vatten och lite spaghetti att leka med och sällan har man beskådat den glädje dessa saker kan ge. Hon blötte ner hela sig, hela golvet och halva mig... men vad gör väl det om hundra år. När man är med Maja, vilket är rätt stor del av ens lediga tid, så glömmer man allt annat.

Inga kommentarer: