torsdag 21 juni 2007

Om jag inte

skulle åka på semester på lördag så hade jag gärna avnjutit lite Justin Timberlake på Parken i Köpenhamn! Japp, jag gillar före detta pojkbandsmedlemmar! Eller behöver jag säga ROBBIE?!

Ang Justin, jag gillar inte att han hänger med Jessica Biel, för mig är hon den övertöntiga storasysterns i prästfamilj-serien 7 th Heaven. Jag HATAR den serien, och Jessica Biel är töntig, jobbig och ful! Jag tycker Justin ska va ihop med Scarlett. Scarlett är snygg och cool!

Midsommar imorrn; vi firar översvenskt med sill och nypotatis och snaps och hela fadderullan. Har Malte och Grietje med oss, och hon ska få se vad svensk midsommar är. Och det ska regna, så snacka om att det blir svenskt liksom! Alkoholintaget får nog bli blygsamt eftersom man ska sitta på ett tåg hela lördagen med en 2,5-åring med sig, som kommer springa som en tetting.

Trevlig midsommar! Nästa gång bloggas det från KLÄPPE! Jihaa!

Inga kommentarer: