tisdag 6 november 2007

18 dagar senare

Uppdatera eller lägga ner? Det föll på uppdatera!

Stressar ihjäl mig med skola (tar all min tid, är minst roligt) Handelskammaren (är i särklass det roligaste, men ger inga monetas, ännu!) och Kirseberg (man måste ju va avlönad också). 1+1+1= 4. I detta fall. Det är fan assvårt att fokusera på massa olika saker på samma gång. Jag kanske är man? De ska ju ha svårt för att göra två saker på samma gång?

Jaja. Får väl fokusera lite på truckarna ett tag då. Har tenta på fredag. Hm.

Igår var det tjejmiddag igen, trevligt som alltid. Svea fick vara vår värd och maten var delikat, vinet dyrt och gott och sällskapet var FAB! Mycket mycket bra. Började kvällen med kurragömma på en av stans restauranger. Bara det i sig gjorde det hela till en fin afton. Mer än så säger jag icke i offentliga skrivrum!

Fick för övrigt reda på vad en Grekmacka är. Ett "fult filbyte" av en taxichafför i den kungliga huvudstaden. Och om man applicerar detta på en mer kroppslig sak...och sex...så blir det ju hur kul som helst! Måste jag skriva det eller fattar ni? Man lär sig nåt varje gång man är på tjejmiddag!

4 kommentarer:

Cissi - sa...

grekmacka - I like!!

Anonym sa...

Glöm inte olivoljan... ;)/
Oh Brother

Anonym sa...

γειάσου ο φίλος, δαγκώνει το μαξιλάρι που αλλάζω τις παρόδους

Anonym sa...

Jag har saknat din blogg. mera bloggandet ser jag from imot

kramar