fredag 3 april 2009

Tippeliga!

Allsvenskan drar igång, ett givet vårtecken. Förväntningarna är som vanligt skyhöga, spänningen finns där. Är i år året som MFF kan gå hela vägen till guldet? Man vill gärna tro det, så här dagen innan avspark. Men jag är en realist och tror inte att det guldet blir himmelsblått i år.

Men vem tar det? Jag behöver ert stöd nu. Kan vi slå våra kloka huvuden ihop och komma fram till vem som kan spela hem det?

Jag ska nämligen för första gången delta i den mycket prestigefyllda tävlingen på jobbet där vi tippar utgången av allsvenskan. Vem ska jag välja? Blir det Elfsborg? De ser starka ut på förhand. Kan Kalmar försvara sitt guld? Nja det tror jag blir svårt.

Kom igen nu, ge mig era tips. Asap!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Tror det blir Elfsborg... känner mig ganska så säker på det:-) Puss och Kram.

Anonym sa...

Röda Stjärnan så klart! /Tutti