tisdag 5 maj 2009

Önskelista

Finaste mamman sa till mig att skriva en önskelista inför kommande 30-årsdag.

Jag tycker det är svårt att önska sig saker.

Just nu as we speak så hade jag kunnat tänka mig att få en tvättmaskin (installerad och klar), för nu ska jag bege mig hem för att tvätta. Det eviga springet upp och ner till tvättstugan är synnerligen själsdödande.

Fast om man ska se positivt på det så får jag vardagsmotion, och steg till min stegtävling.

Note to self: Det finns alltid två sidor av myntet.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Fin inställnng, det är du och Pollyanna... en svensk gammal barnbok... Man ska se positivt på tillvaron, exempel, "Jag har blivit av med bägge benen men är glad i alla fall för jag har ju två armar..." Puss och Kram.

Anonym sa...

Tvättmaskin....?? Nä! /S