fredag 23 oktober 2009

Två saker

- Mannen hade inte fattat förrän igår hur mycket det kostar att klippa sig och färga håret. Han tippade på på typ 400 spänn. Jag grämer mig nåt oerhört att jag inte utnyttjat denna okunskap till att klippa mig mycket oftare. Nu när han vet lär det ju bli ransonering på den fronten.

- Jag tuggar frenetiskt tuggummi och kommer nog snart få träningsvärk i käken. Detta för att jag håller på att dö av hunger och idag är det fredag och man "får" vara onyttig i dagarna tre innan det är hardcore vardag igen. Ska fira fredag med enbart hemmavarande dotter, popcorn, Idol och ev svennebanan tacos. Tycker lite synd om mig själv men ingen jag känner kan förbarma sig över mig ikväll. Tur man har 4,5-åringen. Hon sviker inte.

1 kommentar:

Jenny sa...

Ska tänka på dig... Puss