lördag 3 oktober 2009

Vicket?

Jag fattar inte att jag inte bloggade om detta igår!

Jag blev leggad på systemet. Fattar ni? 30. Lisa. Leg. Va? Jag visade leg, såklart.

Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte sa "nej jag har inget leg med mig" bara för att kolla om jag därmed inte fått köpa min flarra vin. Det var ju inte direkt en tetra castillo de gredos, utan en fin pava rött för över 100-lappen. Alltså en sån som inga 19-åringar köper. (Eller hur tänkte jag nu egentligen?)

Nåväl. Jag ser ung ut. I gotta like it. Eller gjorde hon det för att va snäll? Vad tror ni?

1 kommentar:

Jenny sa...

Kom till Uppsala, här kollar de leg på allt och alla... Spelar ingen roll om man kommer med hela familjen och köper Amaronevin... leg ska de ha... Men det är väl bara jag och Thomas som ser så förbaskat unga ut... Men en två- åring och allt. Puss