fredag 20 november 2009

Fredag

Till metropolen Sölvesborg. Vackert. Men vägen dit; E22:an. Fy fan. Tur att man kör den ibland så man kan hålla motivationen uppe att jobba vidare i frågan.

Hursom; Tog förmiddagskaffe med en Blekinges rikaste män. Förmodligen med en av dem som jobbat mest i livet också. Imponerande CV. Skulle jag tro.

Kom därifrån med en del sponsring till Pythagoras. As I wanted to. Och med en rosa tröja till mig. Just då kändes det gött, nu i efterhand så känns det... lite tunt?! En rosa tröja och lite jackor. Av en miljardär!

Jaja, man kan inte få allt. Och jag tror han gillar mig. Han sa "Jag engagerar mig bara i projekt som har en drivande person som jag tror på" Jag hörde: Jag tror på dig och ditt projekt.

Nu håller man helg. Den skall till stor del tillbringas i den rosa tröjan. Men först ett glas (eller fyra?) med S.

Bon weekend darlings!

1 kommentar:

Katarina sa...

4 glas, ljuvlig musik i mina öron...