tisdag 17 november 2009

Så lite betyder så mycket

Jag längtar efter att måla mina naglar och ha ett välstädat hem. När novembermörkret sänker sig så finns det få saker som skänker så mycket lugn som att komma hem till a shiny home som luktar blommor och såpa. Men det ska fan till att ha energin att fixa det. Särskilt i det ovan nämnda novembermörkret som allt som oftast ger mig en helt galen craving efter att bara sova. 8 timmar per natt och sen gärna en timme på sofflocket däremellan.

Eftersom dagens regionstyrelsemöte i Helsingborg ställdes in så har jag "fått" några extra timmar.

Man kanske skulle måla naglarna? Beställa lite onödiga saker från typ HM och om man kan uppbringa energin, till och med städa lite. Vad tycker ni? Ska vi slå till?

Jag tror själv mycket på belöningssystemet: Städa Lisa så får du köpa en fin klänning sen.

1 kommentar:

Jenny sa...

...Eller köp en ny klänning och städa sen... i din nya klänning. Pussar