lördag 27 mars 2010

Lördag

Finfrukost serverad av den blivande maken. Han har sin ljusa.
Ljummet regn. Jag gillar't. Det gör jag.
Nyttig shopping. Mat alltså. Inga sjalar. Synd. Ju.
Barnkalas på Irakiska Kulturföreningen. Kulturberikande!
Planerade blomsterinköp och balkongröjning. Mycket snack, lite verkstad.
Bättre hemlagade burgare till middag. Ja alltså, jag kommer ju INTE att laga nåt.
En fin italienare (dock bara på flaska, inte i sänghalmen!). Undras vad som egentligen är bäst?

It is spelled LÖRDAG. Underbart.

1 kommentar:

Cissi sa...

Ljummet regn? Det kan jag lova dig att det inte var strax öster om Sjöbo där jag tillbringat helgen. + 5 grader, storm och ösregn - fyfasiken, tur att vi skulle bo inomhus.

Hörde att du träffat på mamma Gun, hon tyckte det var såååå trevligt att du gav dig till känna!! :-) kram