torsdag 22 april 2010

Och ja

jag bara måste ifrågasätta detta; varför är man otrogen mot Prinsessan Madeleine? Hon är ju snygg som fan, säkerligen åtminstone normalbegåvad, hon är och kommer alltid att vara rik. Och hon är en prinsessa. God Damn. Vad är det som får tönten Jonas att tro att han prompt måste ha en annan flicka? Jag undrar. Över beslutet. Över den manliga delen av befolkningen. Och jag undrar också; är hon så SÅ tråkig?

Det är mycket man undrar.

If she now decides to byta planhalva kanske man skulle ge det ett försök. Vafan, en prinsessa är ju en prinsessa liksom (Sorry Fred!).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker svara på dina frågor så att du slipper ligga sömnlös inatt.
Man vill bara ligga med en kunglighet, inte leva med. Tänk dig själv: idag ska jag bara ligga på sofflocket och kolla fotboll, och bara var bakfull när Madeleine säger: "Nu MÅSTE vi gå till borggården och titta på när Edsbyns vävstolsföreningen visar upp sin senaste löpare. Jag tänkte att du kunde vinka lite. Puss".

Malte