fredag 11 juni 2010

Subject: Inte mitt bröllop

Alltså jag är ju royalist. Så är det bara. Klart vi ska ha kungahuset. Jag ser hellre söta Vickan reppa Sverige än Reinfeldt eller (gud förbjude!) Mona Sahlin. Och jag ser givetvis fram emot bröllopet. Kommer eventuellt att köpa prinsesskronor på Buttericks till mig och Maja inför den stora dagen. Hoppas att F har andra planer. Parentes. Nu till det jag egentligen vill säga (försvarstal först, kritik/humor sen). Efter den 19 juni så tickar väl klockan rätt fort fram till nio månader senare när hela svenska folket flåsar som mest efter en arvinge. Bebisproduktionen bör ju alltså påbörjas asap. Kan man ju tro. Men vad händer om hon inte kan få barn? Om de adopterar en bebbe från låt säga Kina? Blir det barnet kung då så småningom? Eller är det inte fint nog om man inte är blåblodig på allvar? Eller vad händer om det är Danne som inte kan? Ringer de in någon då som kan låna ut lite killar till kronprinsessan? Snacka om att ge uttrycket kunglig hovleverantör en helt ny betydelse. HAHA.

Ska hursom bli intressant att se. Förmodligen blir hon väl gravid natten till 20 juni, för så brukar det ju vara i sagorna. Men jag är fan glad att jag slipper pressen (både pressen, den mediala och pressen as in vad svenska folket förväntar sig).

1 kommentar:

Jenny sa...

Det finns garanterat nedfrysta spermier från innan njurtransplantationen... de medicinerna är inte alltid så snälla i fertilitetssyfte, framförallt inte i början när man äter stora doser, men det har de nog tänkt på. Puss