onsdag 8 december 2010

Fanfar!

Har tillbringat eftermiddagen på dagis. Med sysselsättningen baka pepparkakor. Jag undrar nu om ni någonsin har testat detta? In case you haven't, don't. Ljudnivån. My god ljudnivån. Och allt mjöl. Och alla kiddos som nös i pepparkaksdegen. Note to self: är inte pepparkakor på lussefikan på måndag. Och på tal om lussefikan just så hoppas jag att dagisfröknarna (förskollärarna för att vara PK) berättar att den enda föräldern som faktiskt bakade (ja tre plåtar själv typ) var jag. Så bring me the applåder. Utan mig inga kakor. Bra så.

Sen direkt till simskolan. Finaste simskolan. Avslutning, diplom och simmärken. Stoltaste mamman i hela världen. Jag. Japp.

Som kronan på verket borde man ju få ett glas vin, men istället får man städa lyan. Jo jag tackar.

Inga kommentarer: