onsdag 8 december 2010

Jag jobbar på Analysavdelningen aka Överanalyseringsavdelningen.

Det här med jobbet. Inga kollegor. Potentiella nya kollegor? Min roll. Statisk eller i förändring? Vad vill jag? Förändring, är det bra eller dåligt? Hade just ett helt oplanerat utvecklingssamtal över en kopp kaffe, på mitt rum. Öppet, ärligt. Rakt på sak. Men ändå så himla oförberett. Jag är ju den typen som förbereder saker. Som vet vad jag vill, vad jag ska säga. Men inte idag. Det slutade mest med typ och kanske och nej men jag veeet inte.

Alltså fantastiskt när ens chef kommer in och spontant pratar med mig om vad jag vill, vad mitt mål är osv. Såklart. Hellre det än att bara skyfflas runt. Men ändå.

Antagligen betyder det inte nåt. Det är bara jag som tänker för mycket (man ska inte tänka, bara göra). Lite ont i magen. Helt plötsligt. Hm, det var inte planenligt. Alls.

1 kommentar:

Jenny sa...

:-)... känner igen mig precis, oplanerade saker blir som bättre om man fått planera och kontrollera åtminstonde en timme innan... Bir nog bra det där. Puss min fina vän...