måndag 7 mars 2011

Arkiveras under happiness

Fredag, vin med finaste gänget på MH2. Misstag att inte äta middag utan bara dricka vin. Go figure.

Lördag, födelsedagskalas numero 3 för sexårsfyllande. På lekland. Med de finaste 05-orna i stan, it has to be. Jag gillar hennes gäng så otroligt mycket. Älsk, älsk. Men fredagens vin utan middag kändes i huvudet kan jag lägga till. Ni skulle hört ljudnivån därinne, kan inte vara en helt laglig arbetsmiljö. Kvällen tillbringades sedan med den finaste mupp-familjen som finns. Dvs min! Galet så kär jag är i de där två.

Söndagen kom med solsken, vårkänsla och dammiga golv. Sände maken till London, storstädade och tog bort granriset och ljusslingan från balkongen. På tiden, kan tyckas.

En på hela taget fantastisk helg. Nu är den lagd till handlingarna och jag biter tag i vad som i mina barndoms dagar var sportlovet: v 10*. Hej och välkommen. Ska vi leka?


(* Rättat efter tips av Sickan, tack tack)

1 kommentar:

Jenny sa...

Älskling... vecka 10 är det och var det... Puss