måndag 19 september 2011

Lunar-storm?

Vi får mail av fröken Eva rätt ofta. Ibland flera gånger om dagen. Det är fint och bra. Man känner sig delaktig. Men. Malmö Stads system stödjer tydligen inte att man sänder till dolda sändlistor så följaktligen kan jag se allas mail-adresser.

Bland föräldrarna i klassen har vi (bland annat) curtan58@hotmail.com och så har vi solensunshine@hotmail.com. Vi har även astonvilla67@hotmail.com.

Jag vet inte, kanske är det bara jag som (som vanligt) är petnoga och lättstörd, men vafan är vi inte lite för vuxna för att ha typ tönt-mail-adresser vid det här laget? Va?

Mvh
myschansen_79@hotmail.com*

(*=skulle inte tro det va!)

1 kommentar:

Cissi sa...

detta har jag även reflekterat över efter otaliga föräldramöten på scouterna! tror jag ska skaffa mig bigboobs79@hotmail.com