onsdag 14 september 2011

Statusuppdatering

DAGENS VILL HA: Sovmorgon.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, boots och vit skjorta som jag fick av fina S igår. Hej nya garderob btw. Och tack!
DAGENS SMINK: Mycket.
DAGENS FRISYR: En lite för platt (sönderblåst) sånhär. Tyvärr.
DAGENS HÄNDELSE: Mina jeans gick just sönder. På jobbet. Inte bra.
DAGENS LÅT: Vi kommer att dö samtidigt du och jag. Säkert! (Så bra!) Eller allt med Säkert! förresten. Jädrigt bra jobb-musik.
DAGENS PLANER: Få våldsamt mycket gjort på jobbet. Typ allt. Hittills håller planen sådär.
DAGENS SAKNAD: Sommaren som gick för fort. Som bara försvann.
DAGENS DUMMASTE: Vädret.
DAGENS SJUKA: Sömnbrist (?).
DAGENS DROG: Wordfeud!
DAGENS ROLIGASTE: Fick just veta att kollegan J ska gifta sig i juni. Så fint.
DAGENS FAVORIT: F.d chiefen som jag nyss lunchat med. Shit han är så bra och snäll. Och säger liksom alltid så jädra snälla saker till mig.
DAGENS KÖP: Inte ett dugg. Blev bjuden på fin-lunch. Ftw!
DAGENS HUMÖR: Flatline. Vare sig högt eller lågt.
DAGENS ORD: Trampolinen.

1 kommentar:

Susanna sa...

Passar kläderna? Släng bara resten som du inte vill ha. Eller skänk. Eller sälj. Whatever!