onsdag 9 april 2008

En ny tid är kommen...

Imorse klev lilla M upp själv och klädde på sig HELT själv innan hon kom och studsade i vår säng. Fattar ni? En milstolpe. Jag är förvånad och nöjd. Snart kan hon nog fixa sin egen frukost också! Haha.

En tanke: snart kommer hon inte behöva mig alls längre... hon blir stor och klarar sig själv. Lite sogrgligt är det och det är väl lite därför man skaffar det där andra barnet. Man vill vara behövd igen.

Men inte jag, jag har inte tid med bebisar, jag gör ju karriär! Och då passar det bra med små kaxiga tjejer som klär på sig själv, så det så!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken duktig tjej du har... min har precis lärt sig hur man klär av sig... För övrigt snöar det i april, kejsarsnittsärret kliar, Thilda gav mig en dansk skalle för nån timme sen så att läppen sprack, men huvudet är upp och fötterna ner i alla fall. Puss

Anonym sa...

Det finaste jag läst på länge.....! / Den finaste

Anonym sa...

You go girl! Cara Mia

Anonym sa...

Pärlan du är bäst!