torsdag 25 september 2008

Vuxenpoäng

25:e september idag och alla räkningar är betalda. That's a first.

Förutom ovan nämda vuxna handling för dagen, så har jag även städat, sorterat alla våra viktiga papper. Vattnat växter, planterat om en blomma. Matat fiskarna. (That's also a first, fiskarna alltså!)

Har även hunnit med en promenad, lite lek och sagoläsning med den älskade treochetthalvtåringen.

Är det nån mer än jag som fattar att jag skriver detta bara för att ni ska tycka att jag är en fantastisk person?

Återkommer med ett aningen mindre ego-trippat inlägg så snart jag svalt undan stoltheten över min egen ordningskänsla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaja Lisa *klappar på huvudet* du är så duktig så ;)

kram
Tina

Jenny sa...

Du är duktig och man har rätt till att vara ego.

Lisa sa...

Vad skönt det är med bekräftelse! Särskilt när den är så här spontan och inte alls påtvingad av mig själv. Känns verkligen bra. Haha.

Puss på er båda och tack för klappen på huvudet!