fredag 23 mars 2007

Det ligger i luften

Fredag! Visst är det en viss känsla som infinner sig! Kan inte låta bli att känna mig lite lat, särskilt nu på eftermiddagen. Hjärnan har redan bestämt sig för att hålla helg.

Solen skiner, vår lägenhet och i synnerhet vår balkong är sjukt varm. Får en känsla av sommar nästan. Fast återigen lurar man sig själv för jag var just ner i stan och jätan i det vad det blåste illa.

Kollade in Madonna-kollektionen på HM, är inte alls imponerad.

Kollade även på skor, vad ska man ha? Maja har redan fått sina nya vår-sneakers; Nikesar med blå swosh. Jag hade ju tänkt matcha hennes och mina så vi hade likadan denna vår. Får bli längre fram i sommar. Lutar just nu åt ett par underbara Lacoste-dojer...undra om de finns för vuxna med? Kan även meddela det att Maja kan vara den 2-åringen som har flest par skor. Det är hennes far som handlar. De två är mer galna i skor än jag är. De är så fina, de där två!

Jaha, det var den lunchen i stan, det blev bara ett nytt läppglans, Clinique Full potential lips, det bästa som hänt idag. Hitills.

Ska snart ner till Gatan, obligatorisk fredagsöl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, vackra, förtjänade verkligen ett läppglans!

Anonym sa...

WElcome to the beautiful world of lip gloss. Jag köpte också lippy igår, men mitt heter Clinique colour surge impossibly glossy. I färgen prettiest pink såklart.

Och det låter lovande att Maja redan nu hajjat det här emd skor (eller iaf fått den genen av Fred)

Puss / Clara