fredag 17 augusti 2007

Vecka 33

i backspegeln:

- Nytt jobb! (Praktik jag vet, men jag SKA jobba här!) Helt fantasiskt roligt, och spännande och utmanande. Känner en viss prestationsångest. Men förhoppningsvis gör det att jag anstränger mig mer.

- Måndagkväll med Susanna, Anna och Petra på Debaser. Of course FAB. Drinkar, vin och skvaller! Hem tidigt dock pga möte hela tisdagen.

- Tisdag möte hela dagen som sagt, mycket intressant om alla projekt som pågår och jag fick massor av roliga saker att bita tag i.

- Onsdag fortsatt jobb och introduktion på Handelskammaren. Ju mer jag sätter mig in i det, ju mer vill jag veta. Så saker tar sin lilla tid!

- Torsdag intervju om flygfrakt på Sturup, tjänstebil, kamera, viktiga människor, klackskor, professionellt som attans ni vet.

- Nu är det fredag och jag kommer ta med mig jobb hem i eftermiddag, och jag ser fram emot att jobba lite mer i helgen. Ja ni fattar!

- Malmöfestivaldags. Fred jobbar 8 dagar och kvällar framåt, så nu är man gräsänka och ensamma mamman. Är det nån som vill hänga? Jag är öppen för förslag.

Inga kommentarer: