tisdag 27 januari 2009

En till!

Kunde inte motstå att beställa en helgprenumeration av Svenska Dagbladet. Som om vi inte redan har alldeles för mycket tidningar. Och alldeles överfull pappersåtervinning att ta hand om varje vecka.

Men tänk er själva, söndag morgon, kaffe och en oändlig massa tidningar att ta sig igenom. Månne är det så att jag är en smula informationberoende? Må så vara, jag har inte så många andra laster.

Och när jag ser scenariot framför mig med kaffet, tidningen och söndagen så blundar jag för det faktum att det knappast kommer vara så lugnt. 4-åringen, yrvädret, den självutnämnda prinsessan i hushållet brukar knappast låta oss sitta lugnt en helgmorgon. Men man vet ju aldrig, undrens tid är kanske inte förbi?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sa du att du gjorde sa du?