tisdag 22 maj 2007

Ego

Idag har jag tillbringat dagen med världens bästa Susanna. Vi shoppade gula och coola Converse till henne, smink till oss båda; läppglans givetvis och en finfin klänning till mig, som jag ska ha på bröllopet på lördag. Och så fyndade jag skitsnygga skor! 200 kr= gratis!

Fred ska ha en sjukt snygg kostym, och jag tror att vi kommer vara snyggaste paret på hela festen...haha... eller kanske brudparet är LITE snyggare än oss.

EGO: Susanna berättade för mig att Maja (på Cuba, inte min dotter alltså) hade sagt till henne följande: "Susanna, jag kan verkligen förstå varför du och Lisa är kompisar, hon är ju verkligen underbar" Det var liksom det finaste jag hört nån säga om mig på länge. Det värmde! Maja är för övrigt en mycket fin människa. En sån som gör det roligt att jobba på Cuba Café.

Inga kommentarer: