torsdag 17 maj 2007

Lika som bär?

Har ni sett filmen "Hata Göteborg"?

Det handlar om ett grabb-gäng i 20-årsåldern i Helsingborg. Berättarrösten är en "Johan" (Snygg-Johan). Jag har själv sett ungefär halva filmen, den vinner nog inga priser men den är ändå lite gullig och rätt barnslig.
Min andra hälft har sett hela filmen, och hans sammanlagda betyg var en OK film. MEN sen kom det: Han tycker att jag är lik killen det handlar om, Snygg-Johan alltså. Fattar ni, min karl tycker att jag är lik en fjunig blond kille i 20-something-åldern.

Vad ska jag tycka om detta egentligen?

Alltså, denna Johan är ju rätt söt och charmig i filmen så egentligen kanske jag borde bli smickrad, men jag kan ändå inte låta bli att känna en viss oro för Freds tycke och smak och sen får man väl ta sig en funderare på hur jag ska jobba på att bli mer tjejig och mer vuxen.

Alla: se filmen och kom med er åsikt i frågan! Jag är nyfiken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag inte sett filmen, men om det är en snygg Johan du är lik är det säkert bättre än att vara lik storasystern Fucking Åmål som ju en kille sa till mig på Kåren en gång. Hon är ju ett patrask!

/Clara

Anonym sa...

:-)

http://images.google.com/images?hl=sv&client=safari&rls=sv-se&q=Andreas%20Karoliussen&btnG=Sök&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi