söndag 27 maj 2007

Jag vill, jag vill,

jag vill gifta mig. Ha ett bröllop. Och ha en fest.

Igår var vi med när Ola och Cecilia blev man och hustru. I Skabersjö kyrka. Hon var vacker som en prinsessa, och han var såklart hennes perfekte prins. Vacker sång, vackert par, och jag tror inte ett öga var torrt när de sa ja till varandra.

Festen hölls på Skabersjö slott, en magnifik byggnad med lummiga trädgårdar.

Det var en jäkligt rolig fest, underbart god mat, fina viner och massa massa tal. Massa tal. Eller inte så många, men lååånga.

Mycket vin intogs, bubbel slank ner, en och annan snaps och lite avec, och sen fri bar. Och så dans hela natten lång.

Ni kan ju hajja hur man mår idag.

Brudparet var såklart snyggast, men jag är övertygad om att Fred och jag kom på en god andra plats! Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också gifta mig Lisa! Jag var på bröllis i fredags, kolla bilderna i min blogg. Det är nog min högsta önskan, att bli gift!