måndag 16 april 2007

En helg senare:

Guldet till MoDo, mycket mycket fint. Snygghockey. Jag gillar ordet. Var inte hemma under lördagkväll och fick se det ske. Tänk om det dröjer 28 år till nästa gång?? Fast det tror jag inte.

Tillbringade lördagens afton i den omtalade och välkända Turning Torso. Och ja, jag vill ju säga att vi var på våning 50, men icke. Våning 8, sen var det stopp. Damn it. Kvällens händelse var en klassfest för KM06. Och som Åse uttryckte det så fint idag; Vi hade ju fan roligare på förfesten. Hemma hos henne innan vi gick till Torson. Ligger en del sanning i det. Partystämningen infann sig inte riktigt. Hann med Susanna och Anna och Lilla Torg, och med dem var det Cara-Mia-stämning såklart!

Gårdagen är en dimma. Föräldrar hälsade visst på, har jag en vag aning om. Ja inte mina då. Utan svärisarna, som det så fint kallas. Haha. Sen var vi i folkets Park och njöt sol. Sedermera var det dags för holländsk afton här hemma, Malte och Grietje (stavas det så?) hälsade på oss och lagade middag. Lyxigt! Vin intogs igen.

Summan av kardemumman en fin helg, helt för kort bara. Men det är måndag och jag är sliten. Så tur var det nog att helgen inte var längre. Jag har blivit tant! My god vad hemskt.

Måndagar är, som jag sagt innan, bra! Och alldeles särskilt bra är de när det är 20 grader varmt, solsken och MFF har hemmapremiär!

Inga kommentarer: