torsdag 5 april 2007

Glad Påsk

önskar jag mina nära och kära. Och andra som läser såklart :)

Har sovit tolv timmar i natt, är vimmelkantig. Men mår nog lite bättre. Jihaa! Men jag hoppade över det efterlängtade core-passet. Tror det var lika bra.

Under tiden mellan kl 07 och kl 10, då jag alltså somnade om, hade jag hunnit få 6 sms och 2 missade samtal. Hur ofta händer det egentligen att nån söker mig den tiden på morgonen?

På lördag är det dags; avspark i allsvenskan (ja jag vet att det är innan, men för det laget som räknas, MFF, är det avspark då). Sen kan man ju i och för sig ha en helt annan diskussion om huruvida allsvensk fotboll är värd att glo på alls om man jämför med Serie A, Premier League osv... men men. Jag är laddad. När fotbollen börjat så är det verkligen på allvar vår. Denna vecka har vi jobbat hårt på att lära Maja "Hoppa om du älskar Malmö, hej" och Forza Malmö". Det går sådär. Hon vill mest sjunga Lilla snigel akta dig. Hon är så fin. Längtar efter henne.

Fär övrigt är jag en aning ledsen över att MoDo torskade mot Linköping med 5-1- För dållet! Även om ishockey är den sport jag bryr mig minst om. Och angående slutspels-hockeyn; lägg den inte på kanal 5, så att det inte är nåt McDreamy! För fan. Vill man kolla på hockey kan man göra det på Canal +.

Till sist kan jag meddela att jag tänker äta godis. För det är påsk. Så det så.

Inga kommentarer: