måndag 2 april 2007

Vi ska flytta

en våning upp. Great. 110 kvadratmeter, balkong, möblerbart kök. Wunderbar.

En intensiv helg med middagar med fina vänner, mycket sol, inköp av nya skor, och lite vila är över. Och jag gillar måndagar helt plötsligt. Känns som att det är en oskriven vecka ahead, och det är fullt av nya möjligheter. Klämcheck är jag visst också.

Påsk analkas. Vad gör man på påsken? Känns ibland som en lite onödig högtid, eftersom man spontant vill svara: äter ägg och trycker mängder med godis. Men å andra sidan sett så är alla lediga några fler dagar så man kanske bara ska gilla läget, och inte undra över varför vi ens har påsk.

Jag är ledig idag. Är det därför jag gillar måndag månne?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med flytt! Vad är detför skillnad mellan nya och gamla lägenheten? SKönt med 110 kvm, lite större än 407:an på Grönborgsgatan! PUSS

Anonym sa...

Hej skrutt. En viss P som omnämns i min blogg är en kille som jobbar hos en av mina kunder (CC) och vi har nån sorts sms-flört men jag börjar känna att det är lite oproffsigt från min (hans???) sida eftersom vi faktiskt gör business tillsammans. Men men.... We will see. Det är ju alltid C som ligger etta ändå! PUSS min sockertopp