fredag 13 juli 2007

Fredag den 13:e

Jag darrar, jag bävar, jag väntar. På den olycksaliga dagen.

Hell no! Så vitt jag kan påminna mig så har de gånger det varit fredagen den 13:e innan i mitt liv alltid tett sig som skitbra dagar, så denna gång förväntar jag mig BARA att bra saker ska ske.

Känner mig pigg och glad; är det månne fredagskänslan som infunnit sig? Tror att jag till och med uppbringade ett litet litet leende innan jag gick hemifrån, och enligt Fred så är jag annars ett åskmoln på morgonen.

Fick en skitsnygg tröjaktig sak i present av Pernilla och Petra som jag har på mig, och jag känner mig snygg! Alla andra på kommunen är rätt gråa, om jag får vara så elak och säga så. Jag tror och hoppas att jag är en frisk fläkt!

På tal om presenter; Fred köpte bla en snygg vit skjorta till mig, som jag ska ha "när jag jobbar på mitt nya viktiga jobb på Handelskammaren" som han sa. Det var fina ord. En tanke bakom är verkligen helt rätt när det gäller presenter.

Det ska bli så sjukt skönt med helg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lägg dig som ett Y kvinna, så ska jag skinka på dig!