tisdag 10 juli 2007

Jag är bara 25!

Jag lovar! Fast mitt körkort säger 28. Idag. Hoppsan vad tiden går fort. Om nån frågar mig och jag svarar fort utan att tänka efter så säger jag allt som oftast att jag är 26, nej jag menar 27...och nu; nej jag menar 28. Man hinner liksom inte lära sig under året som går till nästa födelsedag hur gammal man är egentligen. Så man kanske redan nu skulle börja öva sig på att säga 29? Eller 30? Nej, hemska tanke, då håller jag mig nog hellre till att fortfarande tro att jag är 26.

Hitills idag har det varit en jämn ström av sms och telefonsamtal med gratulationer, jag känner mig smickrad att så många kommer ihåg lilla mig denna dag.

För första gången i livet tillbringar jag INTE min födelsedag i Kläppe. Ska bli spännade att se om det är nån skillnad! Återkommer med en rapport om det är roligare att fylla år i Malmö än i Jämtland :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott och Välkommen i 28 ligan:D

Kram

ses snart

Tina