måndag 9 juli 2007

Till synes en oändlighet

tills det är helg igen.

Klockan är inte ens 10, måndag morgon och det känns som att det kommer bli en mycket lång dag, och för att inte tala om det; vecka!

Efter att Malmö har haft fyra nyanser av grått under en längre tid så visar sig faktiskt solen lite idag, alltid nåt att glädjas åt. Skulle helst av allt vilja ta en megalång promenad, få luft och lite sol och rensa mitt huvud lite. Men den som väntar på nåt gott... kommer ändå inte palla när jag slutar kl 16.30 idag, det vet jag redan nu.

Har haft en mycket intesiv helg med mamma, pappa och bror på besök. Känner att det kommer över mig nu, att det inte vilats så värst mycket. Känner mig nästan bakfull, fast jag inte ens är det! Orättvist. Sa hejdå till dem imorse innan jobb, och som alltid, vare sig vi ses om 2 veckor eller om ett halvår, så är det SÅ jobbigt att säga adjö. Känner mig helt tom. Behöver en kram.

Inga kommentarer: