fredag 6 juli 2007

Tjat tjat tjat

om Handelskammaren!

Men jag får gåshud, bara vid tanken på att jobba där. Det kommer bli så sjukt roligt 8 veckor i höst, med hopp om långt mycket mer än så. Det är verkligen allt jag vill ha i ett jobb; roligt, omväxlande med politiska sakfrågor, EU-grejer, lobbying, opinionsbildning, regionalsiering och regionfrågor.

Jag kan, jag vill, jag SKA jobba där!

Igår när chefen presenterade mig för konoret så sa han "detta är Lisa, Marias efterträdare" jag höll på att sätta i halsen! Och så ursäktade han att jag inte kunde hänga med på konferensresa till Berlin (pga av att det blev bestämt så sent att jag ska va där nu i höst) Som om jag förväntat mig att få följa med på deras resa liksom!? Jag känner mig redan så oerhört välkommen! Sjukt bra! I like.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter väl som ett spännande jobb, verkar som du fått det, om man lyssnar på vad chefen sa i allafall:D

Ja vi kommer glänsa på bröllopet. (även fast jag hade velta tappa ett par så där 10 kg)

have it

Tina

Anonym sa...

och du.. gift er samma dag som oss vettja, dubbel bröllop:) hur coolt som helst

Anonym sa...

Pärlan du kommer göra succé på kammaren. Du kommer vara en frisk fläkt bland stofilerna!

PUSS

Cissi - sa...

himla häftigt med jobbet! Hoppas annars allt är bra med dig, har sjäv en dag kvar till semester! Scoutläger för hela slanten, ska bli sjukt skoj!